woensdag 16 februari 2011

16/2 Middelerwijl in casa Alexandra

Ik heb een nieuw woord van de week: middelerwijl of middelertijd. Dat betekent gewoon 'inmiddels' of 'in die tussentijd' zegt Van Dale, mijn mollige vriend uit de boekenkast. Heb het nooit ergens zien staan dus ik ben verheugd over mijn vondst.

Het is al tien uur en ik ga zo met tegenzin een redigeerklus uitvoeren. Ik verlang naar mijn schrijfvakantie maar ik moet eerst mijn masterscriptie over politiek theater afronden. Gelukkig gaat dat voor 4 april gebeuren, en studeer ik voor 1 mei af.

Vrijdag heb ik in een vlaag van verstandsverbijstering mijn laatste verstandskies laten verwijderen. Na vijf dagen had ik nog steeds een dikke wang. Middelerwijl besloot ik dat het hoog tijd was om te gaan troostshoppen. Terwijl ik niet van winkelen hou en zelden slaag heb ik nog nooit zoveel gekocht. Dankzij Dept, Jane Norman en Oasis voelde ik me al snel een stuk beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten