vrijdag 19 november 2010

17/11 Gesprek met de uitgever

Al jaren roep ik het: 'Ooit ga ik een boek uitgeven'. En nu is het dan eindelijk zover. Geheel onverwachts werd ik 'gescout' door een uitgever op internet. Toen ik wat pagina's opstuurde werd ik direct uitgenodigd voor een gesprek met Renate Diks, die samen met Coen Hoogveld uitgeverij Schrijverij Mooi Mens runt. En wat een mooi mens is die Renate. Heel enthousiast legde ze uit wat we de komende tijd zullen gaan doen en wat er allemaal bij een boekpublicatie komt kijken. Ik voelde me erg opgewonden toen ik daar aan tafel zat. Er werd een hele hoop besproken. Maar het belangrijkste: aankomend voorjaar komt mijn debuutroman uit. Hoewel ik als schrijver of redacteur eerder bij boekpublicaties betrokken ben geweest is er nog nooit een roman van mijn hand verschenen! Heel spannend allemaal, en ik kijk er heel erg naar uit. Na vandaag zal ik op deze blog van tijd tot tijd bijhouden wat er allemaal achter de schermen gebeurt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten